niedziela, 5 sierpnia 2012

Nowy must-have. Nowości kąpielowe Bielendy.

Kiedy weszłam dzisiaj na stronę Bielendy, zobaczyłam nie tylko nowe logo, ale i zapowiedzi nowości.
Przepadłam całkowicie i jak tylko pani prowadząca mój ulubiony pobliski sklepik z kosmetykami wróci z urlopu, zacznę ją zamęczać o zamówienie dla mnie kilku kosmetyków z tej serii.

Oto zdjęcia (wszystkie pochodzą ze strony bielenda.pl):









Link pod którym znajdziecie informacje o  tej linii produktów: http://bielenda.pl/serie/produkty-do-kapieli-i-pod-prysznic.

Moje będą na pewno  (1) AFRODYZJAK olejek do kąpieli i pod prysznic PIŻMO & JAŚMIN, (2) AFRYKA SPA Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic FIGA & DAKTYL, oraz chyba wszystkie sole do kąpieli (3) AMERYKA SPA Peruwiańska sól do kąpieli JAGODA ACAI & AWOKADO, (4) AZJA SPA Himalajska sól do kąpieli IMBIR & KARDAMON, (5) POLINEZJA SPA Hawajska sól do kąpieli ORCHIDEA & ALGI LAMINARIA.

Ostatnio mocząc się w wannie rozmyślałam nad tym, że Bielenda, którą bardzo lubię, nie ma w swojej ofercie zbyt wielu produktów kąpielowych. Mimo, że posiada duży asortyment jeśli chodzi o pielęgnację ciała (masła, mleczka), to w zasadzie nie widuję żadnych kosmetyków pod prysznic tej marki. Dobrze, że wreszcie ktoś o tym pomyślał.
Naprawdę ciepło wspominam sól z linii SPA Morska Kuracja, której zużyłam kilka butelek. Od jakiegoś czasu przestałam ją widywać i cieszę się, że znów będę miała okazję kupić jakąś sól tej marki (mam nadzieję, że wszystkie). Liczę na to, że będą równie fajne jak ta morska. Poza tym uwielbiam jaśmin, więc olejek pod prysznic AFRODYZJAK również wpadł mi w oko.

Jak już coś z tej linii dorwę, z pewnością pochwalę się na blogu.
Buźka,
Fifruwajka

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...