czwartek, 2 sierpnia 2012

Szaleństwo w Yves Rocher, skromnie w Biedronce, oraz dwa drobiazgi z Joko

Sierpień musiał się tak zacząć. Gazetka urodowa w Biedronce od 01.08. i groupon z Yves Rocher ważny od 02.08. do 31.08... Nie mogło po prostu być inaczej. 

Wczoraj rano wybrałam się do Biedronki po dwa płyny dwufazowe Bielendy, których tak czy siak używam bez przerwy i kupiłam dwa warianty : Bawełnę i Awokado, bo Czarną Oliwkę już mam od dłuższego czasu w moim pudełku z zapasami. Za 5,99 raczej ich prędko nie spotkam znowu. Kupiłam też tabletki ziołowo-witaminowe Skrzyp Optima, gdyż z powodzeniem używałam ich kilka lat temu. Niska cena i skuteczność to zawsze dobre połączenie.

jak widzicie, bardzo skromnie..

Jednak czas na ZAKUPY przyszedł dopiero dziś. Uzbrojona w groupon o wartości 100 złotych (nie kupiłam więcej, bo oszczędzam :p) i książeczkę czekową weszłam do sklepu sieci Yves Rocher w centrum handlowym Warszawa Wileńska.  Kupiłam wodę Moment de Bonheur 30 ml ze zniżką -35%, trzy żele Jardins de Monde kakao, migdał i granat 3 w cenie 2, chusteczki Pure Calmille ze zniżką -40%, oraz mydełko kokosowe Plaisirs Nature, do którego gratis dostałam mini żel Matin au Jardin o zapachu róży. Za to wszystko zapłaciłam gruponem, dopłata wyniosła kilkanaście złotych. Ponieważ wykorzystałam 4 czeki, otrzymałam wodę toaletową Plaisirs Nature 100 ml o zapachu kokosowym. Szczęśliwie złożyło się też tak, że przekroczyłam pierwszy poziom na karcie stałego klienta i mogłam wybrać sobie prezent za 15 złotych, wzięłam limitowaną mini wodę Plaisirs Nature 20 ml o zapachu mango-marakuja, która kosztuje 19,90 i dopłaciłam różnicę. 

Całe zakupy wyglądają tak: 


woda perfumowana Moment de Bonheur 30 ml, woda toaletowa Plaisris Nature Noix de Coco 100 ml, woda toaletowa Mangue-Passion 20 ml

żele Jardins du Monde Ziarna Kakao, Owoc Granatu z Hiszpanii, Migdał z Kalifornii, mini żel Matin au Jardin Delikatna Róża, mydełko Plaisirs Nature Kokos


chusteczki do demakijażu Pure Calmille

Przy okazji odwiedziłam stoisko Joko, które również można znaleźć w CH Wileńska. Miałam zamiar kupić czarną konturówkę nr 451, bo jestem zadowolona z jej brązowej siostry, ale tak się nieszczęśliwie zdarzyło, że się skończyły. Ostatecznie zdecydowałam się na czarną kredkę do oczu Virtuala nr 01. Nabyłam też lakier do paznokci ze świetnej kolekcji Find Your Color w odcieniu Marilyn Monroe Pink J153. Piękny RÓŻ, wyrazisty, neutralny jeśli chodzi o tonację, ani bardzo ciepły ani zimny, mocny kolor. Kredka kosztowała 6 zł z groszami a za lakier zapłaciłam ni mniej ni więcej, ale 5 złotych. Czy to nie cudowne?

lakier do paznokci Joko Find Your Colour Hollywood  nr J153 Marilyn Monroe Pink, kredka do oczu Virtual 01

Wiem, że nie podałam szczegółów, ale jest tego bardzo dużo. Jeśli coś Was zainteresuje, pytajcie w komentarzach. Buziaki,
Fifruwajka

5 komentarzy:

  1. NIe planowałam nic kupić z gazetki z Biedronki. jednak dziś tam się znalazłam i przypadkowo kupiłam dwie dwufazy. Zobaczymy jak się spiszą.

    Nie jestem fanką YR- ale bardzi lubię ich kokosową wodę, uspokaja mnie przed snem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że z płynów dwufazowych będziesz zadowolona. :)
    Ja uwielbiam Yves Rocher za to, że mają zapachy jednonutowe, można je łączyć po swojemu. Fajne są też żele pod prysznic, płukanka do włosów, niektóre z perfum, a seria Cure Solutions (serum, krem) po prostu genialna! Ale są też buble - niektóre kosmetyki do makijażu, większość szamponów i odżywek, część pielęgnacji do twarzy. Trzeba samemu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Twojej notce udało mi sie kupić płyn dwufazowy ^^ mam nadzieję, że będę z niego zadowolona - dzięki za przypomnienie, bo już zapomniałam o tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wczoraj zaszalałam w Yves Rocher... teraz z przerażeniem czekam na awizo z wypisaną kwotą do zapłaty... Oby mój mężczyzna tego nie zobaczył bo mnie powiesi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój patrzy zawsze na mnie TYM wzrokiem. Czasem wolałabym żeby coś chociaż powiedział...
    Wiem, jak Yves Rocher umie kusić. Sama wczoraj wieczorem miętosiłam zaciekle ofertę z darmową So Elixir EDP i biłam się z myślami, czy nie kupić sobie na zapas..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...