środa, 22 sierpnia 2012

Usta w kolorze

Właściwe wybrany odcień czerwonej szminki jak żaden inny dodaje urody, ożywia cerę i podkreśla usta. Wspaniale wydobywa też szary i błękitny kolor oczu. Lubuję się w wyrazistych pomadkach, ale...  Często zraża mnie to, że aby wyglądały perfekcyjnie, aplikacja koloru musi nam zająć trochę czasu. Zazwyczaj leń we mnie wygrywa i używam albo bezpieczniejszej, neutralnej pomadki albo nie maluję ust wcale. Kiedy jednak decyduję się na klasyczną czerwień albo bezpieczniejszy wariant mocnych ust (koralowa czerwień, z domieszką różu i pomarańczu czy oranżowa pomadka), staram się aby kolor na ustach wyglądał perfekcyjnie.

Od lewej: Yves Rocher 42, Eveline 625, Hean 308, Oriflame Coral Wave i Daring Red

Oto moje intensywne szminki. Większość z nich jest pewnym wariantem czerwieni. Najbardziej klasyczne są dwie - Oriflame Wonder Color w odcieniu Daring Red, oraz Hean Vitamin Cocktail nr 308 Carmine. Oriflame WC Coral Wave, jak sama nazwa głosi, jest odcieniem koralowym - jasną czerwienią, jakby mieszaniną różu i oranżu. Eveline Colour Celebrities nr 625 i Yves Rocher Couleurs Nature  nr 42 Orange Capucine to już prawie czyste pomarańcze. 
 
Swatche wyszły trochę zbyt różowe.

Yves Rocher 42, Eveline 625, Hean 308, Oriflame: Coral Wave i Daring Red

Jako, że nie jestem usatysfakcjonowana moimi zdjęciami, wrzucę Wam jeszcze, dla porównania, to, jak prezentują się w oficjalnych materiałach reklamowych producentów, które udało mi się wyszukać.

pomadki Oriflame: pierwszy "ptaszek" to Coral Wave, drugi - Daring Red



Yves Rocher 42 Orange Capucine
 
Jeśli chodzi o jakość wyżej zaprezentowanych pomadek, jest ok, ale bez szału. W przypadku jasnej szminki to, że nierównomiernie "się zjada" czy szybko traci pigment, nie stanowi problemu. Gdy jednak dzieje się tak z czerwoną pomadką, wygląda to bardzo nieatrakcyjnie.  Te, które pokazałam wyżej, nie są jednak złe. Pomadki z Oriflame pięknie wyglądają na ustach, ale są niezbyt trwałe i często trzeba dokonywać poprawek, Eveline niby w porządku, ale okrutnie śmierdzi,Yves Rocher ma nieładny moim zdaniem połysk i też krótko się utrzymuje, ale dzięki temu, że jest najbardziej transparentna, nie wygląda to tak źle. Faworytem jest szminka Hean. Ładnie się trzyma, dobrze wygląda na ustach, pachnie niestety nieciekawie.
Na pewno zainwestuję z czasem w lepszej jakości szminkę w tym kolorze, jednak muszę być pewna co do odcienia. Prawdopodobnie postawię na Rouge Dior, ponieważ mam już jedną pomadkę z tej kolekcji - 365 Rose Songe. Szminka jakościowo jest genialna, nie czuć jej na ustach, jest trwała, nie wchodzi w załamania skóry ust, nie podkreśla suchych skórek.  Póki co, testuję różne wariaty czerwieni na tańszych pomadkach.Tak wygląda posiadany przeze mnie odcień, swoją drogą naprawdę ładny, czysty róż, polecam blondynkom i szatynkom o jasnej cerze:

Rouge Dior 365 Rose Songe

A tak ten, który wpadł mi w oko, odcień Ara:


A Wy, próbowałyście już czerwieni na ustach, czy lubujecie się w neutralnych beżach i jasnych różach?
Buziaki, Fifruwajka

4 komentarze:

  1. Mam taki czerwono, pomarańczowo, różowy kolor z AVONU myślę, że można to nazwać koralem ? Odcień Tangerine. Pierwsza moja tak intensywna pomadka, której faktycznie używam, choć faktycznie wolę bardziej nautralne kolory. Świetne kolory pomadek wstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co zainwestowałam w szminkę Rimmel - Hydra Renew, odcień Diva Red. I jestem z niej zadowolona. Przede wszystkim ma najzwyklejszy w świecie zapach, po drugie odcień tej czerwieni bardziej wpada w burgund, przez co nie jest aż tak intensywny. Mimo, że nie jest trwała, kolor przechodzi z czasem do coraz jaśniejszego różu, czyli nie wygląda to aż tak źle. Moim zdaniem nie uwydatnia tak bardzo "zmarszczek", no ale żeby ich nie było należy dbać o usta z różnych stron ;) Używam jej sporadycznie - wolę ochronne, bezwonne i pozbawione koloru pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ! lubię takie szminki :) mam coś w swoje kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo zaluje, ze z dostepnoscia Heana jest taki problem, we Wroclawiu sie jeszcze nie natknelam... :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...