środa, 8 sierpnia 2012

Zakupy - sklep firmowy Ziaji, Rossmann i stoisko Joko (znowu!)

Idąc po zakupy spożywcze, wstąpiłam do Rossmanna po Skarb, a przy okazji uzupełniłam zapas nawilżanego papieru toaletowego Alouette z rumiankiem i kupiłam mydełko Alterry. Później, wracając z BUW-u zdarzyło mi się mieć przesiadkę przy Dworcu Wileńskim. Zamiast czekać na autobus, postanowiłam zajrzeć do Sklepu Firmowego Ziaji w Pasażu Wileńskim i sprawdzić, czy mają nowości: kakaową i oliwkową linię do pielęgnacji włosów i serię kremów pielęgnacyjnych do twarzy Ziaja med z witaminą C. Wszystko już jest! Część nowości w fajnych, promocyjnych zestawach. Kupiłam maskę oliwkową do włosów i pastę do zębów z szałwią, na którą miałam ochotę od dłuższego czasu. Dziś wieczorem pierwszy test (narzeczony stwierdził, że zostanie przy Colgate, więc z czystym sumieniem otworzę nową tubkę, zazwyczaj czekam, aż dany produkt się skończy zanim otworzę jego następcę). Kupiłam również kolejny lakier z wyprzedawanej przez Joko kolekcji Hollywood. Otrzymałam gratis dwie próbki kremu Miraculum przeznaczonego dla cery wrażliwej. Pora na zdjęcia:

zakupy z Ziaji: naturalna oliwkowa maska do włosów regenerująca i pasta do zębów MintPerfekt z szałwią i fluorem

Miałam dotychczas wszystkie maseczki z linii Intensywna Pielęgnacja Włosów marki Ziaja i jak na drogeryjne maski za kilka złotych sprawowały się świetnie. Dlatego chętnie sięgnęłam po nowość o moim ulubionym ziajowym oliwkowym zapachu. Maseczka kosztowała 6,20 zł. 
Ta pasta do zębów od dłuższego czasu nie dawała mi spokoju. Znudziły mi się Bled-a-Medy i inne Colgate. Sprawdzimy, co ma do zaoferowania rodzima Ziajeczka. Koszt 75 ml pasty ok. 5 zł.

nawilżany papier toaletowy z rumiankiem Alouette Rossmann

Nie będę dłużej się zatrzymywać nad tym produktem, powiem jedynie, że kiedyś kupiłam go z ciekawości, a teraz nie wyobrażam sobie nie mieć go w toalecie. Łagodny, delikatnie perfumowany produkt, warto go mieć. Aktualnie w promocji w Rossmannie kosztuje niecałe 4 zł.

Lakier Joko Hollywood w odcieniu Red Scarlett nr J159, Alterra mydełko w kostce o zapachu lawendowym, dwie próbki kremu Miraculum  SOS cera wrażliwa
Z lakieru Joko Hollywood w odcieniu Marylin Monroe Pink jestem szalenie zadowolona, tym bardziej, że zapłaciłam za niego 5 zł. Na pokrycie paznokci kolorem wystarcza jedna (!) warstwa kosmetyku, trwałość w porządku,to wszystko, oraz szybkość i wygoda malowania skłoniły mnie do zakupu kolejnego odcienia z wycofywanej kolekcji. Tym razem jest to piękna klasyczna czerwień, dość neutralna, bez przewagi żółtych czy błękitnych tonów.  Odcień nosi nazwę Red Scarlett i w buteleczce prezentuje się bardzo ładnie. Za 5 złotych to naprawdę świetna okazja.

Do tego maleńkiego zakupu gratis dostałam próbki kremu Miraculum przeznaczonego do cery wrażliwej. Ostatnio coraz bardziej interesuje mnie ta marka. W CH Wileńska w Warszawie stoisko Joko jest połączone ze stoiskiem Miraculum. Można tam dostać również produkty marki Paloma. Podoba mi się szata graficzna tych kosmetyków i ich zapachy (pani dała mi do powąchania testery). Chyba niebawem się na coś skuszę.

W Rossmannie oprócz nawilżanego papieru toaletowego kupiłam mydełko Alterry (2,50 zł). Ostatnio na lewej dłoni pojawiły mi się drobne krosteczki w kolorze skóry i miejscowe przesuszenie. Wydaje mi się, że jest to efekt jakiejś alergii/egzema. Zauważyłam, że kiedy sięgam po bardziej naturalne mydła (Alterra, Yves Rocher) problem jest mniej nasilony, przy tych tradycyjnych (Dove, Luksja) - pogłębia się. Tym razem wybrałam wariant lawendowy. Byłam bardzo zadowolona z tego o zapachu róży, ale moja natura poszukiwacza nie pozwoliła mi drugi raz kupić tego samego kosmetyku.

Nie są to może wielkie zdobycze, kupione w chwytających za serce przecenach, ale jestem zadowolona z tych małych zakupów.
Buziaki,
Fifruwajka

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa maseczki do włosów, a dokładniej o jej wydajność. Sama używam Pantene Nature Fusion i jestem z niej bardzo zadowolona, włosy są miękkie do następnego mycia, a i te 200 ml starczą mi na niecałe pół roku. Gdyby okazało się, że z Ziaji są równie dobre, chętnie zmieniłabym te 16 zł na 8 ^^

    Osobiście mam problemy ze skórą (alergia) i używam AA Ciało Wrażliwe Zmysłowa Malina, jednak nie jest on przeznaczony do skóry dłoni, więc nie wiem, czy sprawdziłby się w Twoim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam długie włosy, nakładam maski i odżywki bardzo hojnie, a najczęściej mam otwartych kilka tego typu produktów i używam ich na zmianę, dlatego ciężko może mi być ocenić ich wydajność, chociaż zawsze się staram ;) Ale myślę, że za 6,20 (w sklepie firmowym, a myślę, że jeśli wejdą do sieciówek, da się je upolować jeszcze taniej)myślę, że niewiele ryzykujesz. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...