środa, 17 października 2012

TAG: Akcja - pażdziernik miesiącem maseczek / nagroda w konkursie



Dzięki temu, że zostałam otagowana przez Kaczmartę z bloga Kaczka z piekła rodem, także ja będę  smarować i dopieszczać swoją buźkę w październiku. Dziękuję Ci, Kochana, za to wyróżnienie ;)

Organizatorką TAG- u jest Malina. Klikając w banner poniżej zostaniecie przeniesieni do jej bloga.




 Jeszcze jakiś czas temu maseczki stosowałam bardzo systematycznie, lecz ostatnimi czasy trochę sobie odpuściłam. Dlatego cieszę się bardzo, że wezmę udział w akcji, której celem ma być nasze dbanie o siebie. 

Na samym początku istnienia mojego bloga napisałam całą notkę o aktualnie posiadanych przeze mnie maseczkach, uzupełnioną o krótkie ich recenzje. Zapraszam Was do zapoznania się z tym postem tu.

Jeszcze dzisiaj pojawi się też krótka notka o detoksykującej maseczce Avonu z linii Planet Spa, która ostatnio przypadła mi do gustu.

Pokażę Wam też mój najnowszy zakup, zainspirowany wzięciem udziału w maseczkowej akcji...


... oraz nagrodę w konkursie organizowany przez dziewczyny z kanału WolinskiSobasProject na youtube. Bardzo lubię oglądać ich filmiki i, jak się okazało, udało mi się nawet u nich coś wygrać. :)


Jak widzicie, wygrałam kremik do rąk o owocowym zapachu. Taki drobiazg niby, a ile radości!

A teraz pora na kolejne dziewczyny, które chciałabym otagować i tym samym zaprosić do zabawy:
Cellulitka z bloga  http://cellulitka.blogspot.com/

W zasadzie, taguję wszystkie moje obserwatorki, jeśli tylko mają ochotę zrobić tego TAGa.

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu Maliny,
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów Maliny,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

A zatem: maseczki na twarz!

Buziaki, 
Fifruwajka

4 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie podobnie jak i u mnie z maseczkami ostatnio :) Przyznam, że akcja dała mi kopa i już wczoraj dokończyłam drugą saszetkę z podwójnego zestawu AA więc nareszcie mogę wstawić opinię :) Nasze buźki powinny się ucieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :D to mnie zmobilizowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że jest taki pozytywny odzew na moją akcję! Każda z nas na pewno z niej skorzysta poprzez poprawę kondycji skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za oTAGowanie :) chętnie się przyłączę, ale muszę trochę zmodyfikować sobie zasady, bo już październik ma się ku końcowi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...