piątek, 9 listopada 2012

Plany blogowe

Mój problem polega na tym, że nie piszę bloga. Nie mam czasu, co więcej, zapowiada się, że w najbliższym okresie nie będę mieć go ani trochę więcej. W poniedziałek wylatuję do Estonii na trzytygodniowe szkolenie i dopiero po powrocie znów zacznę publikować. Cały weekend prawdopodobnie spędzę podczas przygotowań do wyjazdu.

Ale... po powrocie pokażę Wam:

1. kosmetyki z Estonii, które zamierzam kupić (jeśli znajdę coś fajnego, to zrobię konkurs, w którym będziecie mogły to wygrać) :)

2. paczkę z Oriflame, którą zamówię już w poniedziałek online, tego samego lub następnego dnia odbierze mój ukochany, a którą sama zobaczę dopiero 3 tygodnie później

3. zdjęcia Tallinnu :)

Przepraszam, że mój blog taki ostatnio zaniedbany. Ale postaram się później jakoś zrekompensować.

Buziaki,
Fifruwajka

4 komentarze:

  1. zapraszam do zabawy - zostałaś nominowana http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrów ode mnie Tallin. Miasto, w którym zakochałam się na zabój :) zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Mnie urzekła Starówka. Znacznie większa niż ta w Warszawie.

      Usuń
  3. wiem, że Ciebie nie ma... ale może czasowo się wyrobisz :) Zapraszam do akcji http://www.cellulitka.blogspot.com/2012/11/akcja-maliny-jesienne-umilacze-biore.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...