niedziela, 10 lutego 2013

Zamówienie Oriflame - katalog 3

Wracam już powoli do siebie po operacji przegrody nosa. Dzięki temu będę mogła znowu publikować posty. Jako, że nie wolno mi wychodzić z domu, zakupy muszę robić przez internet. Nie jest to dla mnie jednak żadna przeszkoda. ;)

Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia zamówienia z katalogu 3 Oriflame.

Kupiłam szampon do włosów przetłuszczających się z cytryną i pokrzywą z linii Nature Secrets. Bardzo lubiłam odżywki z tej serii, dlatego mam dobre przeczucia wobec tego szamponu. Zależy mi by dobrze oczyszczał włosy nie obciążając ich i nie przesuszając. 

Tonik lawendowo-jagodowy Pure Nature miałam już dwa razy i za każdym razem byłam nim zachwycona. Dobrze spisywał się w swojej roli (odświeżanie, zmywanie resztek mleczka, itp.), ale przede wszystkim oszałamiająco pięknie pachniał.

Kupiłam również ponownie kredkę Dramatize Brown Black, ponieważ pochodzi ona z kolekcji limitowanej, a jej głęboki kolor ciemnego brązu wyjątkowo przypadł mi do gustu.

Skusiłam się również na maseczkę nawilżającą Essentials. Lubię testować maski o takim działaniu i zużywam ich najwięcej. Kosztowała niewiele, więc się skusiłam.
Ponieważ moje zakupy (w cenach katalogowych) przekroczyły 69 złotych, mogłam kupić zestaw Wonderful za 19,90.

W jego skład wchodzi żel pod prysznic, krem do ciała, oraz zestaw mydełek (2x 50g). Kolekcja ma drapieżne panterkowe opakowania i kwiatowo-owocowy zapach. Pamiętam go niestety wyłącznie z potartej kartki katalogu, nie mogę go opisać na podstawie powąchanych produktów, bo nie działa mi jeszcze zmysł węchu (czasowa utrata powonienia jest częstym skutkiem operacji).

Chętnie zrobiłabym sobie wycieczkę do Rossmanna i Hebe, nie wspominając o Naturze, ale niestety, przynajmniej do końca przyszłego tygodnia, jestem więźniem własnego domu. To małe zamówienie skutecznie poprawiło mi humor.



Buziaki,
Fifruwajka


4 komentarze:

  1. Tez zamowiłam u koleżanki tę maseczkę Essentials i czekam na dostawę :)
    Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam zamówić sobie ten zestaw, ale jakoś nie wyszło :) bardzo lubię kremy do ciała z tych limitowanych edycji - miałam 2 i byłam z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. też zamówiłam maseczkę :) i zestaw, pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...