niedziela, 7 kwietnia 2013

Mój zestaw akcesoriów makijażowych cz.3: Przechowywanie pędzli

Cześć, postanowiłam Wam pokazać jak przechowuję swoje pędzle. Zapraszam Was również do obejrzenia jak prezentuje się moja kolekcja pędzli do twarzy i do oczu. Od czasu gdy pisałam tamte posty, niewiele się zmieniło - doszedł mi pędzelek lub dwa, więc można przyjąć, że są one nadal aktualne a ewentualne rozbieżności mieszczą się w granicach błędu statystycznego ;)

Bohater tego posta jest jeden, więc nie będzie to długa pisanina. U góry zdjęcie, jak etui prezentuje się po rozłożeniu. 

Posiada 27 przegródek i jedną siateczkową zasuwaną na suwak kieszonkę. Uważam, że jest ona bardzo praktyczna, ja wkładam tu gąbeczki do makijażu.

Jak widzicie, etui w moim przypadku jest w pełni wykorzystywane. Idealnie pomieści średnio dużą kolekcję pędzli.

Jego klasyczny kolor czerni w połączeniu ze  starannymi wykończeniami daje wrażenie profesjonalizmu.

Kupiłam je w salonie Inglot. Nie pamiętam ile kosztowało dokładnie, bo mam je od ponad półtora roku, wiem jedynie, że nie był to mały wydatek jak na bądź co bądź tylko etui.

Uważam jednak, że było warto. Po tak długim czasie wciąż prezentuje się nienagannie. Nie niszczy się, jest lekkie i wygodne, zamykane na zatrzask, łatwe w transportowaniu.

Ma jednak jedną wadę... Sami popatrzcie na kolejne zdjęcie:

Nie wiem, czy to zauważycie, ale jest na nim mała plamka, której nie potrafię się pozbyć. Jest to plamka po podkładzie. Etui łatwo się brudzi, natomiast ciężko je doczyścić. Ta akurat plama okazała się nie do wywabienia, co doprowadza mnie do szału, bo lubię kiedy moje rzeczy są w dobrym stanie.

Ogólnie jestem zadowolona z tego etui, choć ta plama naprawdę mnie frustruje. Hmmm...


A Wy jak przechowujecie swoje akcesoria makijażowe?

Buziaki,
Fifruwajka

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba nad czymś pomyśleć, bo na razie trzymam w koszyku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam tak pokaźnej kolekcji pędzli, więc trzymam je razem z kosmetykami kolorowymi w organizerze z Biedronki ...ale to etui jest świetne ...jak moja kolekcja pędzli się rozrośnie to pomyślę nad czymś takim :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...