poniedziałek, 7 lipca 2014

Tanie i dobre kosmetyki do włosów - Ziaja, Delia

Może to nie są kosmetyki dla ekologicznych ortodoksów, może prychnie na nie włosomaniaczka zrażona do silikonów, może nie są one ozdobą łazienkowej póki, bo opakowania, no coż... Dior to to nie jest. Ale dla mnie.. dla mnie to są naprawdę fajne kosmetyki, które służą moim włosom i zarazem portfelowi!


Maseczka Ziaji kosztuje około 6 złotych. Skład jest w porządku, ale bez ochów i achów.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid*

 To jednak jak zachowuje się na włosach jest nie do przecenienia. Wygładza je, nawilża i mam wrażenie, chroni przed wpływem środowiska. Nie jest kłopotliwa w stosowaniu, nie wymaga czepków, suszarek i innych cudów, a naprawdę poprawia wygląd włosów. I tak pięknie pachnie... niby kosmetycznie, ale i  słodkawo, trochę jak karmelki.

Ma przyjazną konsystencję (nie za gęstą, nie za rzadką) i zamknięto ją w praktycznym słoiczku, który w swojej prostocie jest całkiem estetyczny.

Poniżej słodki Ziajowy budyń na mojej łapce. 


Drugim  kosmetykiem jest niekończący sie jedwab do włosów Delii. Mam go chyba już ze dwa lata i ani myśli dać się zużyć. Najogólniej rzecz biorąc, ten kosmetyk to bomba silikonowa, z dodatkiem jedwabiu, ale co ważne nie zawiera alkoholu jak popularny Biosilk.



Skład: Cyclopentasiloxane, Dimeticonol, Phenyl Trimethicone, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butyphenyl, Methylpropional, Geraniol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk

Nie pasuje mi używany na suche włosy, wydaje mi się, że przyspiesza wtedy przetłuszczanie włosów i je obciąża. Na mokro to jednak całkiem inna bajka. Dobrze zabezpiecza końce, sprawia, że są lśniące i ułatwia rozczesanie włosów po ich wyschnięciu. Z ciekawości sprawdziłam i widzę, że producent nie ma go już w swojej ofercie na stronie. Ja jednak przypuszczam, że poużywam go sobie pewnie jeszcze przez jakiś rok ;) Przypuszczam, że po wykończeniu tej butelki skuszę się na jedwab do włosów z olejkiem arganowym tej marki (albo inny analogiczny produkt).

Znacie? Lubicie? Nie lubicie? :)

Pozdrawiam cieplutko,
Fifruwajka

3 komentarze:

  1. bardzo lubię ziaę jednak nie miałam nigdy niczego do włosów z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jest naprawdę warta uwagi. :) Koniecznie wypróbuj, nawet jeśli Ci się nie spodoba, wiele nie stracisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z ziajki ostatnio kupowałam maskę, faktycznie ale na twarz, na trena.pl bodajże znalazłam za jakieś 20 zł taką odżywczą. Ale o maskach na włosy od ziaji nie słyszałam jeszcze... :o koniecznie muszę wypróbować w takim razie :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...