sobota, 30 sierpnia 2014

Garść nowości i trochę stałych bywalców mojej kosmetyczki, czyli zakupy :)

Kończy się lato, z dnia na dzień coraz cieplej muszę się ubierać i coraz większe moje zainteresowanie wzbudzają rozgrzewające herbatki niż schłodzona woda mineralna z cytryną. Pierwsze oznaki nadchodzącej jesieni można też dostrzec w kosmetykach, w które się zaopatruję. Poszukuję treściwszych konsystencji i cieplejszych nut zapachowych.

Jakiś czas temu dostałam od Hebe bon na maila o wartości 10 złotych do wykorzystania przy zakupach za 50 złotych. Obejmuje on również przecenione produkty, dlatego uznałam to za dobrą okazję.


Na półce dostrzegłam dwie ostatnie sztuki płynu do higieny intymnej Bielendy. Dowiedziałam się, że produkt ten jest wycofywany z Hebe. Spośród wszystkich miejsc, w których go widywałam, tu kosztował najtaniej - 6,99. Wrzuciłam je szybko do koszyka. Przy kasie okazało się, że trochę się z jednego wylało, dlatego na zdjęciu jest ubytek.

Kupiłam też serum do twarzy Ava (19,99) i peeling do rąk Paloma (5,99).


W Carrefourze zdecydowałam się na masełko malinowe Bielendy (9,90), w Rossmannie zaś kupiłam maskę do włosów Isana z olejkiem arganowym (4,99) i serum do twarzy Kolastyna Iluminacja (11,99) z polecenia Big Beautiful Lulu, której kanał śledzę. 

Z kolei w sklepie Ziaja dla Ciebie zaopatrzyłam sie w kolejną pastę bez fluoru (5,90), która bardzo mi przypadła do gustu. Kupiłam też dwie nowości - mydła do rąk: kremowe z kokosem i moringą oraz żelowe z grejfrutem i miętą (6,30 za sztukę). Wzięłam też jedną maseczkę glinkową (1,70 zł) i tonik do twarzy Liście Manuka (7,90). Ta nowa seria zbiera sporo pochlebnych recenzji, próbki, które miałam też przypadły mi do gustu, postanowiłam kupić jakiś pełnowymiarowy produkt z tej linii.


Wkrótce napiszę Wam o moim absolutnym odkryciu dla problemowych skór głowy :)
Udanej reszty weekendu!
Buziaki,
F.

4 komentarze:

  1. i ja skusiłam się na serię Ziaji z liśćmi manuka :) nie mam tylko toniku, więc u Ciebie chętnie o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, również chętnie poczytam jak sprawdza się u Ciebie tonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zamiar zaopatrzyć się w coś z tej nowej serii Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno napisze recenzję, jak tylko go trochę poużywam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...