wtorek, 16 września 2014

Zakupy internetowe: zamówienie z Yves Rocher i doz.pl

Mój ulubiony szampon z Yves Rocher zaczął sięgać dnia. Niestety, jest on dostępny jedynie przez stronę marki, więc musiałam złożyć zamówienie. W sklepie internetowym nie opłaca się zamawiać pojedynczych produktów, więc zastanowiłam się, co jeszcze mi się przyda i skompletowałam koszyk.

Potrzebowałam też trochę witamin i leków, więc złożyłam zamówienie na stronie doz.pl. Dorzuciłam sobie do niego masełko Floslek, ponieważ zbierają one całkiem dobre opinie w internecie. Mój wybór padł na truskawkowo - poziomkowe.

Efekty zakupów poniżej:


W Yves Rocher kupiłam:
- 2 szampony Hamamelis - 11,80 każdy
- odżywkę odbudowującą do włosów suchych - 9,90
- mydło w płynie kwiat lotosu - 10
- dezodorant w kulce migdał - 9,9
- balsam do ust z masłem karite - 6,90

Jako prezent do każdego zamówienia dostałam kalendarzyk z długopisem, za zakupy powyżej 39 zł można było wybrać sobie prezent. Mam już dość smarowideł, więc wybrałam budzik. Nie jest to żadne dzieło sztuki użytkowej, ale jak na gratis może być.

Dostałam też kremik pod oczy rozświetlająco-przeciwzmarszczkowy i dwie próbki - nowej maseczki nawilżającej i nowego zapachu Quelques Notes d'AQmour

 Masełko Floslek natomiast kosztowało mnie 21,50 w aptece internetowej.

I to tyle zakupów. Jestem bardzo ciekawa nowej wody. Wkrótce testy. :)

Trzymajcie się cieplutko,
Fifruwajka

1 komentarz:

  1. Ja też akurat robiłam zakupy na Yves Rocher i również dostałam ten budzik - strasznie się podoba mojej rocznej córeczce :) jak go włączę to z otwartą buzią na niego patrzy :) Yves Rocher lubię, często używam i polecam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...