wtorek, 4 listopada 2014

Krem nawilzający na noc Biotechnologia Ciekłokrystaliczna Bielenda 30+ Esencja Młodości

Cześć,

dzisiejszy post dotyczył będzie znakomitego polskiego i niedrogiego kremu. Co może dziwne, twarz pielęgnuję głównie polskimi kosmetykami, ciału bardziej służą marki zachodnie... Nie wiem, dlaczego tak jest, ale moja cera lubi się z produktami Bielendy, Ziaji czy Avy.

Absolutnym hitem zaś okazał się ten niepozorny kremik. Słowo daję, to najlepszy krem na noc jaki miałam. Zaczęło się od tego, że będąc u rodziców, zastosowałam awaryjnie kremik na dzień z tej linii  i bardzo mi się spodobała jego konsystencja, zapach, nawilżenie. Poszukiwałam akurat kremu na noc, więc zaczęłam przeglądać opinie na wizażu, na forach, blogach. Ten krem miał same pozytywne opinie, kosztował niewiele, więc postanowiłam spróbować. 


Zakochałam się od pierwszego użycia. Estetyczny szklany słoiczek skrywa lekki, aksamitny krem, który doskonale nawilża i 'syci' skórę. Jest ona miękka i wygładzona. Kremik ma działać przeciwzmarszczkowo - tego akurat nie umiem zweryfikować, ale nawilża niesamowicie. Rano buzia jest naprawdę aksamitna, pod krem nakładam jeszcze serum z witaminą C Avy i jest naprawdę bajecznie.

Zapach produktu jest delikatny i przyjemny. Nie przeszkadza, nie dusi, nie drażni.

Krem nie powoduje żadnych niespodzianek, moja skóra ma do nich skłonność, więc odetchnęłam z ulga nie zaobserwowaszy wysypu czarnych kropek i grudek po jego użyciu. 


Jeszcze tylko szybkie zerknięcie w słoiczek :) Wykończyłam już około połowę opakowania. Krem ma przeciętną wydajność, zresztą, jest tak tani, że nie ma  to dla mnie najmniejszego znaczenia.

Niestety, wyrzuciłam kartonik. Dlatego poratuję się skopiowanym z wizażu składem:
Aqua (Water), Caprylic / Capric Triglyceride, Sorbitan Stearate, Sorbityl Laurate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Olea Europaea (Olive) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Argania Spinosa Sprout Cell Extract, Niacinamide, Saccharomyces / Xylinum Black Tea Ferment, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Caesalpinia Spinosa Oligosacchrides, Caesalpinia Spinosa Gum, Vitis Vinifera (Grape) Skin Extract, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Ethylhexyl Palmitate, Silica Dimethyl Silylate, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Dimethicone, Hydroxyethylcellulose, Isomalt, Lecithin, Maltodextrin, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Limonene. 

Skład nie jest może ultra naturalny, zawiera konwencjonalny konserwanty, ale z drugiej strony znajdziemy w nim oleje i naturalne wyciągi, kwas hiluronowy, skwalen i witamin, które odpowiadają za doskonałe działanie kremu.

W moim przekonaniu jakość tego kosmetyku przewyższa kremy apteczne, które kiedyś stosowałam i droższe drogeryjne kremy zachodnich marek. Kupię go ponownie na pewno, chociaż po jego wykończeniu zamierzam spróbować innego kremu z nowej linii Bielendy - Skin Clinic Professional. Mam już serum nawilżające, kupione jakiś czas temu w Hebe, jak spotkam te kremy w promocji, jeden będzie mój (choć jeszcze nie wiem który) :)

Muszę Wam powiedzieć, że naprawdę jestem pod wrażeniem tego, jak dobry krem wyprodukowała polska marka. Nie spodziewałam się, że będę aż tak zadowolona. Polecam, polecam gorąco każdej młodej dziewczynie. Krem jest teoretycznie dla cery 30+, ale moja dwudziestopięcioletnia cera go uwielbia.

Dajcie znać, czy macie doświadczenie z kremami Bielendy?

Buziaki,
Fifruwajka

5 komentarzy:

  1. Bielenda ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje :) wprowadzili dużo ciekawych pozycji na rynek - będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taak... Mnie bardzo kusi ta linia Skin Clinic, kupiłam już serum nawilżające i będę wkrótce testować. Ale chętnie przygarnę też krem, maski w płacie i któryś tonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę ten krem, ale bardzo chętnie bym go wypróbowała,skład nawet nie zły.Solidna recenzja, pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie kuszą,cena spoko więc lecę po ten krem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...