środa, 17 grudnia 2014

Liebster Blog Award


Cześć!

Muminkowe Nowości nominowała mnie do Liebster Blog Award. Z chęcią wezmę udział w tej zabawie, a Muminkowi bardzo serdecznie dziękuję za zaproszenie.

Poniżej pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi:


1. Jaka potrawa najbardziej Ci się kojarzy ze Świętami Bożego Narodzenia?

W moim rodzinnym domu co roku, na wigilijnym stole gościła kapusta z grzybami leśnymi i olejem lnianym. Tego zapachu i smaku nie da się do niczego porównać. Szaleję za tą potrawą i w tym roku będzie miała ona debiut na pierwszej organizowanej przez mnie wigilijnej kolacji.

2. Jakie jest Twoje największe kosmetyczne marzenie?

Spośród wszystkich moich marzeń, te kosmetyczne nie należą akurat do największych :) Niemniej jednak,gdybym już miała coś takiego wskazać, to byłoby to ukończenie profesjonalnych kursów pielęgnacji skóry twarzy, kompleksowych, obejmujących zarówno kosmetykę, jak i suplementację, masaże, itd.

3. Twój ulubiony zimowy zapach w kosmetykach to....

 Jest ich tak wiele... Ostatnio jednak najbardziej szaleję za zapachem kolekcji Japanese Cherry Blossom od Bath&Body Works.

4. Co sprawia ci największą radość w blogowaniu?

 Możliwość dzielenia się uwagami, doświadczeniami... ale przede wszystkim Wasze zrozumienie mojego uwielbienia dla kosmetyków. Próżno szukać go u męża albo kolegów z pracy.

5. Największy kosmetyczny hit i bubel tego roku to....

 Największy hit? To bardzo trudne pytanie, bo mnóstwo kosmetyków przypadło mi do gustu. Gdybym jednak miała wskazać jeden, byłby to szampon Hamamelis z Yves Rocher. Uratował moją skórę głowy, którą podrażniało w pewnym momencie wszystko. Dzięki niemu mogłam umyć głowę i nie czułam przymusu by drapać ja potem do krwi. 
Kitów było kilka, ale trudno wskazać mi jeden najgorszy z nich wszystkich. To temat na osobną notkę :)

6. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Trudno powiedzieć. To nie była długo rozważana decyzja. Założyłam, sprawia mi to dużo radości, więc robię to dalej. :)
 
7. Czym się interesujesz?

Uwielbiam czytać (w zasadzie wszystko, ale na ogół stawiam na klasykę, belles-letres to coś dla mnie), gram w gry RPG (te prawdziwe, z 'żywym' mistrzem gry), oglądam koreańskie dramy i kucharzę. Jeśli chodzi o sport, to oczywiście, wybieram shopping! :) 
8. Film lub program, który ostatnimi czasy Cię poruszył to.....

Wczoraj oglądałam program o uzależnieniu od metamfetaminy, a ostatnio o boreliozie. Na ogół wszystkie programy medyczne, które opisują historie chorych, mnie poruszają - sama zmagam się z paroma dolegliwościami i wiem, jak bardzo choroba zmienia życie i podejście do niego.
9. Czy lubisz tworzyć dekoracje DIY? Jeśli tak, to co ostatnio stworzyłaś?

Ach, ja nawet nie potrafię guzika dobrze przyszyć! Nie, nie stworzyłam niczego takiego, całe szczęście, bo z moim talentem świat wzbogaciłby się o jakieś okropne szkaradztwo. 
10. Twój ulubiony kosmetyk do 10zł to.....

Ostatnio masełko do ust borówkowe od Nivea, ale znam wiele świetnych i niedrogich produktów. 
11. Jaki kosmetyk z "wyższej" półki chętnie widziałabyś u siebie?

Obowiązkowo perfumy! Chanel Allure, Chanel no 5 Eau Premiere, Lancome Hypnose (ale tym razem EDP, mam w domu EDT), Burberry London, Armani Code Luna, Roberto Cavalli Aqua. I wiele, wiele innych, ale te są moimi must have i kiedyś koniecznie będę je mieć.


A oto pytania wybrane przez mnie:

1. Jaka jest Twoja najlepsza urodowa wskazówka?
2. Jesteś wierna sprawdzonym produktom czy wolisz testować nowości?
3. Czy jest jakiś kosmetyk, który uważasz za wielofunkcyjny i uniwersalny?
4. Jak organizujesz sobie czas wolny?
5. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jak się ono wabi?
6. Twój wymarzony prezent gwiazdkowy to...
7. Których kosmetyków jesteś największą maniaczką (jak wiemy, jest nas wiele rodzajów, przykładowo, są włosomaniaczki, fanki makijażu itd. ;) )?
8. Osoba publiczna, z którą chętnie poszłabyś na kawę, to... i dlaczego?
9. Malujesz się na każdego dnia czy może są takie dni kiedy prezentujesz się światu całkowicie saute?
10. Jaki jest Twój ulubiony sklep kosmetyczny? Wolisz drogerie stacjonarne czy internetowe?
11. Jaki element swojej urody najbardziej lubisz pielęgnować i podkreślać?

Do Liebster Blog Award nominuję:
Joannę z E-fenomeno
Zakaz Prowokacji

Udanego wieczoru!
Fifruwajka

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za udział :)
    1. Również bardzo lubię kapustę z grzybami, a 9. - uśmiałam się :D chyba nie byłoby tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...