wtorek, 2 grudnia 2014

Wellness& Beauty - peeling o zapachu zielonej herbaty

Seria Wellness&Beauty jest jedną z ciekawszych marek własnych Rossmanna. W estetycznych, prostych opakowaniach kryją się kosmetyki o przyjemnych składach za przystępną cenę. Tym razem, w mojej łazience zawitał peeling o delikatnym aromacie zielonej herbaty.


Kosmetyk ten jest peelingiem solnym z dodatkiem oliwy z oliwek. Dzięki temu ładnie i skutecznie ściera naskórek a jednocześnie pozostawia skórę miękką i nawilżoną po zabiegu złuszczania. Pachnie świeżo i bardzo ładnie. Ogólnie, jest on wart uwagi. Stosuję go dwa razy w tygodniu. Skład, biorąc pod uwagę jego niską cenę, jest zaskakująco dobry. Nie jest to produkt w 100% naturalny, ale producent idzie w dobrym kierunku.

Jest jednak jedna rzecz, która mnie niepokoi. Kosmetyk początkowo miał zielony kolor. Niestety, po jakimś tygodniu, dwóch zaczął zmieniać kolor. Spójrzcie jak to wygląda:


Niezbyt zachęcająco, prawda? Co ciekawe, zapach ani inne właściwości nie uległy zmianie. Nie powoduje też żadnych podrażnień ani uczuleń. Kosmetyk jak najbardziej jest w terminie przydatności do użycia, więc go wciąż stosuje, jednak jego nieestetyczny wygląd trochę mnie zraża. Co o tym myślicie?

Buziaki,
Fifruwajka

1 komentarz:

  1. W takiej sytuacji na opakowaniu powinno być napisane, że np. produkt posiada naturalne składniki i po jego otwarciu dopuszcza się zmianę koloru, konsystencji czy dopuszcza się tworzenie osadu. Takie jest moje zdanie i wiem, że wiele firm tak robi informując tym samym konsumenta o takich sytuacjach.
    Ja zaprzestałabym stosowania tego peelingu - miałam go kupić, a teraz nie wiem :( choć na wielu blogach opinie są mega pozytywne :) wydatek nie jest duży, więc może się skuszę, kto wie jak u mnie się będzie spisywał?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...