czwartek, 4 grudnia 2014

Żel antybakteryjny The Body Shop o zapachu kokosowym

Odświeżanie rąk żelami antybakteryjnymi stało się dla mnie koniecznością, od kiedy zaczęłam jeździć komunikacją miejską. Muszę mieć chociaż jeden produkt tego typu w torebce. Z tego powodu przetestowałam wiele żeli antybakteryjnych różnych marek. Jak wypada The Body Shop?


Kosmetyk znajduje się w poręcznej buteleczce 60 ml, którą można wszędzie zmieścić. Ma postać bezbarwnego żelu, który szybko wsiąka w dłonie, odświeżając je i nie pozostawiając na nich żadnej warstwy. Tuż po aplikacji wyczuwamy alkohol, jednak bardzo szybko ten zapach wietrzeje, pozostawiając na dłoniach piękny, intensywny kokosowy zapach. Co dla mnie istotne, nie zawiera triklosanu (podejrzewanego o działanie rakotwórcze).

Produkt świetnie wywiązuje się ze swojej roli, nie jest lepki, jak inne tego typu kosmetyki. Dzięki ślicznemu zapachowi przyjemnie się go stosuje. Mógłby być trochę tańszy (kosztuje 10 zł), ale jest wydajny, więc można mu to wybaczyć. W porównaniu z B&BW wypada korzystniej cenowo.

Z pewnością skuszę się jeszcze na inne zapachy.

Buziaki,
Fifruwajka

1 komentarz:

  1. Lubie produkty tego typu i o ile dobrze pamiętam to żel B&BW zapłaciłam ok. 7 zł - ale może to była jakaś promocja, tam zawsze są promocje, jak nie na to, to na tamto ... :) swoją drogą to B&BW nie ma żelu o zapachu kokosa, a może przeoczyłam ... bardzo lubię kokos i przydałby mi się taki żel antybakteryjny do rąk kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...