niedziela, 22 marca 2015

Zakupy - marzec 2015 - część 1

 Cześć!

Ach, jak ja kocham wiosnę! Nie tylko zdejmujemy powoli ciężkie puchowe kurtki a rzecz lekkich płaszczyków, ale i w kosmetyczkach dzieją się rewolucje.


Już  na początku miesiąca zainteresowała mnie promocja 2 w cenie 1 w The Body Shop na bananowy komplet do pielęgnacji włosów. Pognałam do sklepu i zaopatrzyłam się w ten pachnący zestawik w cenie 25 złotych.

W Rossmannie kupiłam małą saszetkę olejku arganowego (5 ml), peeling do ciała Czarna Róża (przeceniony na około 16 złotych) i plastry z woskiem Isana (około 7 złotych). Wypatrzyłam również rękawiczki EcoTools w Cenie na Do Widzenia za około 11-12 złotych.


Największe zakupy zrobiłam jednak w Super-Pharm. Moja pierwsza wizyta miała miejsce w pierwszej połowie miesiąca. Zdecydowałam się zrealizować kupon na serum rewitalizujące Bioliq za 19,90 zł, do koszyka wpadły również moje ulubione pasty do zębów Himalaya w atrakcyjnej ofercie 2 w cenie 1 - za obie zapłaciłam 12-13 złotych. Płyn do higieny intymnej Ziaji z kwasem askorbinowym można było kupić za 3,99 zł, dopłacając punkatmi klubu Lifestyle. Z oferty za zrobienie zakupów powyżej 35 złotych wybrałam sobie peeling enzymatyczny Dermiki za 10 złotych.


Do Super-Pharm jednak wybrałam się znów niedługo, z okazji Lifestyle drogeria zaproponowała zniżki obok których nie sposób było przejść obojętnie.



M.in. marki L'oreal i Evree były przecenione na -50%. Z L'oreala wybrałam sobie podkład True Match w odcieniu W1 (26,50 zł) i serum udoskonalające True Perfection (17,50 zł). Kupiłam również Seche Vite za 13 złotych - nigdy nie miałam i chcę sprawdzić to zachwalane cudo. Za olejek Magic Rose z Evree również zapłaciłam pół ceny - 15 złotych.


Również maseczki objęte były atrakcyjną promocją. Dwie maski tej samej marki można było kupić w ofercie 1+1. Zdecydowałam się na maseczkę odżywczą i nawilżającą z Perfecty, oraz maseczki Mango z błotem z Morza Martwego i bąbelkującą tlenową maseczkę czekoladową marki Beauty Formulas. Na zdjęciu również maseczka z wyprzedaży Rossmanna (Efektima) i dwie próbki które dostałam w Super-Pharm - krem BB Garniera do cery tłustej i mieszanej oraz krem przeciw pszesuszeniom Mixy.


Z myślą o wiośnie kupiłam też stopki do balerinek marki własnej Super-Pharm, jedne są koronkowe, drugie - gładkie. Za obie pary zapłaciłam 4 złote.

Przy zakupach powyżej 35 złotych można było zakupić chusteczki Presto w cenie 3,99 złotego. Tegoroczne dni Lifestyle naprawdę były pełne świetnych okazji :)

Kolejną część zakupów pokażę Wam pewnie za tydzień :) Zapraszam!

Buziaki,
Fifruwajka

8 komentarzy:

  1. świetne zakupy :) Pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Mam to serum z L'oreala plus krem z tej samem serii - dobre są. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi! :)

      Usuń
  3. Tem bananowy zestaw muszę kiedyś wypróbować, często go widuję na blogach ;)
    A podczas dni lifestyle kupiłam tylko seche vite, bo akurat insta-dri mi zgęstniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go jeszcze nie używałam, ale po otwarciu opakowania muszę powiedzieć, że zapach mają obłędny.

      Usuń
  4. Ja też poszalałam na dniach LifeStyle w Super Pharm :) ten peeling tołpa czarna róż pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dni Lifestyle w tym roku wyjątkowo trafiły w mój gust. Czekam w takim razie na Twoją fotorelację z zakupów ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...