wtorek, 30 czerwca 2015

Truskawkowe masełko Flos Lek - moja opinia

Cześć!

Flos Lek to marka, która słynie głównie z żeli pod oczy, sama przekonałam się jednak, że ma w swoim portfolio także inne ciekawe kosmetyki. Dziś przedstawię Wam swoją opinię o masełku truskawkowym.


Masełko zapakowane jest w plastikowy biały słoiczek. Szczyty designu to to może nie są, ale nie wygląda to źle. Dodatkowo słoiczek znajduje się w kartonowym opakowaniu zewnętrznym. Ja swój kosmetyk kupiłam na doz.pl.


Po otwarciu słoiczka, naszym oczom ukazuje się również dodatkowe zabezpieczenie w postaci plastikowej przekładki, która dodatkowo chroni kosmetyk.

Produkt ma niestandardową pojemność 240 ml. Konsystencja jest zwarta, jednak niezbyt tłusta. Bardziej gęsta niż balsam, ale mniej treściwa niż masło. Powiedziałabym, że to bardzo treściwy krem. Zapach? No cóż, spodziewałam się więcej, miał być intensywny zapach poziomki, jest coś jakby jogurt truskawkowy, dość delikatna kremowo-mleczna woń.

Jeśli chodzi o działanie, to bardzo je polubiłam. Kosmetyk dobrze nawilża i wygładza, dobrze się wchłania, zostawia aksamitne, miękkie wrażenie na skórze. Bardzo przyjemny w użyciu.

Rozczarowuje mnie jednak skład, wolałabym mniej chemicznych ingredientów na rzecz surowców naturalnych - maseł, olejów, ekstraktów.



Mimo wszystko, ciężko mi go ocenić jednoznacznie źle. Podsumowując, działanie i przyjemność stosowania na plus, skład na minus, zapach niestety neutralny, nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Sama już raczej do niego nie wrócę. Was ani do niego zachęcam, ani go Wam odradzam.

Znacie masła tej marki? Jakie macie doświadczenia z Flos Lekiem?

Buziaki, 
Fifruwajka

7 komentarzy:

  1. Skład ma dla mnie znaczenie, więc chyba nie skusiłabym się na ten produkt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, więc pewnie następnym razem sięgnę po coś innego.

      Usuń
  2. ja byłam z niego zadowolona, miałam też jeszcze jakiś inny wariant oprócz tej truskawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak zapach tego drugiego maselka? pamietasz moze? :)

      Usuń
  3. słyszę ciągle dobre opinie o tych masełkach,a jeszcze się nie skusiłam-na szczęście zapasy mi się kończą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ma chemie ale nie ma parafiny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...