poniedziałek, 13 lipca 2015

Wyprzedaż w Bath And Body Works, pierwsze spotkanie z Sylveco i miła niespodzianka z Super-Pharm

Cześć!

Nie będę czekać do końca miesiąca z podsumowaniem zakupów kosmetycznych, bo obawiam się, że znowu post byłby za długi i musiałabym go dzielić na dwie części... ;)

W tym roku Bath&Body Works również nie zawiódł z przecenami. Oczywiście, wybrałam się do sklepu pod koniec wyprzedaży, kiedy została ona pogłębiona i marka zaproponowała dodatkowe upusty przy zakupie kilku sztuk.

Kiedy B&BW na swojej stronie na facebooku ogłosił, że na produkty wyprzedażowe obowiązuje promocja 3+2, pierwszy raz wybrałam się do sklepu. 

Kupiłam 5 dezodorantów dla męża, w tym 3 o polubionym przez niego w zeszłym roku zapachu White Citrus i dwa kolejne zapachy do wypróbowania: Paris for Men oraz Noir.

Ponadto, uzupełniłam zapas bulb do kontaktu. Zapachy to: Spring, Autumn, Cashmere Glow, Lavender&Vanilla, Eucalyptus Mint&Waves. Ceny dezodorantów wynosiły 19,50, a bulb 9, 50 zł, ale płaciłam tylko za 3 sztuki z każdego zestawu, kolejne 2 były gratis.


Za jakiś czas pojawiła się jeszcze bardziej atrakcyjna promocja, 2+2 na cały asortyment wyprzedażowy.


W koszyku wylądowało kolejne sześć dezodorantów oraz dwa kremy do golenia (dla moich braci). Cena około 10 zł za sztukę zamiast 50 zł). 


Potem pojawiła się oferta 1+1 i capnęłam na nią dwie myjki, za które ostatecznie zapłaciłam 3 zł za sztukę. Są wielkie, puchate i zakochana jestem w uchwytach z panterkowym wzorem :)

Kupiłam również 3 mydełka, korzystając jeszcze z oferty 2+2, czwartym ogniwem było etui na wkład zapachowy, które kosztowało również 15,50 zł.  Dzięki temu za każdą z tych rzeczy zapłaciłam poniżej 8 złotych.


Zdecydowałam się na mydełka żelowe, ponieważ wolę je od piankowych. Niedługo zamierzam napisać postach o mydłach do rąk Bath&Body Works.


 Etui, które 'skompletowałam' z mydełkami, żeby otrzymać zniżkę, przypomina plaster miodu z dwiema pszczółkami. Jest śliczne.

Kupiłam również do niego dwa wkłady: Leaves i Twisted Peppermint.

Dla teściowej kupiłam olejek zapachowy 'Champagne Toast", skusiłam się także na mini świeczkę Fresh Balsam o intensywnym sosnowym zapachu.

Każda z tych czterech rzeczy kosztowała poniżej 5 złotych po uwzględnieniu zniżki '2 +2'.
 

Miałam nie kupować w tym roku świec. Skusiła mnie jednak oferta '1+1' i tak za cenę 50 zł stałam się posiadaczką dwóch pięknych świec o słodkim wesołym zapachu. Smile jest bardziej owocowa, Happy - kwiatowa.



Oprócz zakupów w Bath&Body Works, zrobiłam również małe zamówienie w doz.pl. Wybrałam dla siebie słynny hibiskusowy tonik Sylveco (ok. 16 zł), tonik nawilżający Fitmoed (poniżej 8 zł), oraz odżywczą pomadkę z peelingiem Sylveco (ok. 11 zł).

Miłą niespodziankę zrobiło mi Super-Pharm. W skrzynce znalazłam katalog z próbkami i zniżkami do sklepu.


W przesyłce znalazły się:
- próbka pasty do zębów Complete Care Himalaya Herbals, 
- próbka kremu przeciwzmarszczkowego na noc Dermedic,
- próbka kremu matującego do twarzy Tołpa z linii Sebio,
- żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy Le Petit Marseiliais,
- próbkę kremu do stóp z mocznikiem Ziaji.

Całe szczęście, że przeceny w B&BW są tylko dwa razy do roku... ;) Tym razem kupiłam tylko kosmetyki dla męża i rzeczy do domu, trochę drobiazgów na prezenty, a i tak wyszło tego tyle. Nic nie wzięłam dla siebie, pardon, dla mnie są te czaderskie myjki!! :D

Znacie kosmetyki tej marki? A może wolicie, tak jak ja, ich produkty do domu?

Buziaki,
Fifruwajka

3 komentarze:

  1. Ile cudów z B&BW *_*
    Jakoś mi nie po drodze do ich sklepu podczas wyprzedaży, ale to lepiej dla portfela :D
    Dawno już chciałam wypróbować tą pomadkę sylveco ale jak robiłam teraz zamówienie na dozie to nie była dostępna :/
    A przesyłkę od SP też dostałam, tylko zamiast Himalaya i Tołpy dostałam zmywacz Cleanic w chusteczce i eucerin filtr 50 dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bath&BodyWorks to złe miejsce dla osób ze słabą wolą. :)
    Na szczęście moja noga nie weszła do sklepu dopóki przeceny nie były naprawdę duże. Pocieszam się, że naprawdę zakupy zrobiłam za naprawdę nieduże pieniądze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...