wtorek, 1 grudnia 2015

Powrót do blogowania, porządki w kosmetykach i nowe strategie pielęgnacyjne

Cześć Dziewczyny,

witam się skruszona po kilkumiesięcznej nieobecności. Czasem bywa tak, że w życiu dzieje się tyle, że na hobby nie starcza już czasu. Powoli różne sprawy się rozwiązują i mam nadzieję, że znów będę w stanie regularnie pisać posty.

W tak zwanym międzyczasie zrobiłam porządki w kosmetykach, wyrzuciłam sporo przeterminowanej kolorówki. Szkoda trochę tych rzeczy, ale moja cera ostatnio coraz bardziej się uwrażliwia i wolę nie ryzykować. Moje nowe postanowienie - kupować mniej produktów do makijażu, bardziej przemyślanych tak, aby móc je zużyć. Wszystkie te rzeczy były używane, ale mając tyle cieni bądź róży, ciężko je wykorzystać. Sami zobaczcie ile się tego zebrało. Po sprawdzeniu terminów ważności i odchudzeniu kuferka, wiatr w nim hula, ale póki co, nie dokupuję nowych kosmetyków. Daję radę z tymi, które zostały. Kupię coś nowego dopiero jak jakiś kosmetyk wykorzystam do końca albo straci ważność.


Palety używane, ale zbyt duże, by je wykończyć w terminie 2-3 lat od otwarcia.


Pudry, w tym niekończące się kulki Oriflame.


Trochę cieni  do powiek i brwi. Świetna paleta By Marcel - uwielbiałam ją.


Troszę rożności - bazy pod cienie, rozświetlacz, dwa róże, cień Hean.
A ponizej wyschnięte, rozwarstwione lakiery...


Zmieniam też podejście, jeśli chodzi o pielęgnację. Ostatnio, coraz bardziej przestawiam się na ekologiczne sprzątanie domu, minimalizację chemii w swoim otoczeniu i podobny kierunek obieram również jeśli chodzi o dbanie o urodę. Odkryłam, że naturalne kosmetyki wcale nie są drogie, są skuteczne, co więcej genialnie na skórę i włosy działają też samorobione maseczki (na przykład z awokado) czy oleje kuchenne. Oczywiście, z dnia na dzień nie stałam się ortodoksem. Są tradycyjne kosmetyki, które wciąż kupuję, ale jest ich już znacznie mniej. Pokażę Wam zakupy z kilku ostatnich miesięcy, bo udawało mi się na ogół zrobić zdjęcia.

Buziaki,
Fifruwajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...