środa, 2 grudnia 2015

Zakupy z ostatnich miesięcy cz. 2 - m.in. zakupy z Rossmanna, Dbam o Zdrowie, The Body Shop


Cześć,

oto kolejna część moich zakupów z kilku ostatnich miesięcy. Ostatnia? Może ;)


W Halach Banacha (drogeria Blue) skorzystałam z dermokonsultancji marki Sylveco. Przy zakupie dwóch produktów (płyn do płukania ust i żel do higieny intymnej Biolaven) otrzymałam pomadkę rokitnikową. W Halach Banacha kupiłam też lakier do włosów Taft.


Dostałam też garść próbek do przetestowania.


Jakiś czas temu wycofywano mydełka w płynie Alterry w Rossmannie, więc zrobiłam zapas. Kupiłam też wycofywany olej z kryla - poczytajcie, zdrowszy i bardziej ekologiczny odpowiednik popularnego tranu.
 

Dla męża kupiłam pomadkę Bielendy słodki miód, a dla teściowej brzoskwiniowe masełko do ust. Sobie sprawiłam za to maskę do spania. Przydatny gadżet kiedy ta druga osoba nie może zasnąć, a nam przeszkadza światło.


Kolejne opakowanie płynu Babydream - oficjalnie to przyznaję - ten produkt uzależnia. Standardowo kupiłam też żel Nivea mężowi, zawsze go biorę jak jest w promocji. Słynna zniżka -49% u mnie zaowocowała zakupem trzech produktów - balsamów do ust Alterry, rumiankego i z granatem, oraz cienia Color Tatoo w odcieniu Permanent Taupe.


W Rossmannie warto też kupić gumki do włosów. Są tanie, zwłaszcza w przecenie i nie zawierają metalowych elementów, dzięki czemu nie niszczą włosów.
Mydełka Alterry to mój prywatny klasyk - tanie, dostępne, ładnie pachną, nie rozmiękają. I są po zielonej stronie mocy :)

Jeśli chodzi o Alterrę, to lubię także inne kosmetyki tej marki. Genialny i przepięknie pachnący jest żel z wanilią i pomarańczą, coś cudownego. Fajne są też chusteczki do odświeżania twarzy (odświeżania, nie demakijażu!) i serum z granatem. Wszystkie te kosmetyki już kiedyś miałam i teraz z przyjemnością zakupiłam je ponownie. 
A świąteczne mydło Isana pachnie tak pięknie wanilią i karmelem, ciepło, mlecznie, że chyba wykupię wszystkie uzupełniacze!! Cudo, zeszłoroczny pingwinek się nie umywa.


W Rossmannie zaopatrzyłam się w trochę artykułów do sprzątania i płatki kosmetyczne. Ale kupiłam też kosmetyki (zdjęcie niżej) - odżywkę do włosów i chusteczki z aloesem. Zrobiłam też dwa zamówienia w aptece DOZ.pl.


Wybrałam sobie pomadkę brzozową z betuliną (zakochana jestem w produktach do ust tej marki, a tę ze zdjęcia lubię najbardziej), dwa olejki eteryczne - pomarańcza i sosna (używam ich do sprzątania, prania, prasowania, inhalacji, odświeżam nimi powietrze i robię z nimi milion innych rzeczy) oraz pastę do zębów BioRepair.


Na doz.pl zrobiłam też zapas płynu do płukania ust Sylveco kiedy był  baaardzo przeceniony oraz...


świąteczny zestaw kosmetyków Biolaven i żel do higieny intymnej Fitomed.


Coraz bardziej lubię tego producenta. W skład zestawu wchodzą kremy na noc, na dzień i pod oczy. Kosztuje 40 zł i bardzo się to moim zdaniem opłaca. Widuję go na różnych stronach, spotkałam też stacjonarnie w sklepie z asortymentem Sylveco. Warto kupić. :)


Kolejnym sklepem, który odwiedzam regularnie jest The Body Shop. Skusiłam się na torbę na zakupy (jest duża i pojemna), a także...


... masażer do twarzy, mini szampon do włosów i olejek herbaciany do stosowania punktowego.



Kupiłam też peeling miodowy Honeymania i olejek do masażu z linii Divine Calm z lawendą.


Zakończyłam też kartę stałego klienta w The Body Shop, kupując już z myślą o świętach mini zestaw z masłem shea (masło do ust i krem do rąk) oraz dwie mgiełki - białe piżmo i grejpfrut. Za ukończenie poziomu otrzymałam masło z zieloną herbatą. Na zdjęciu również próbeczka masła ze śliwką z tegorocznej edycji limitowanej oraz dwa zabłąkane kosmetyki Bielendy o których pisałam już przy okazji zakupów w Rossmannie.

Jeśli chodzi o posty zakupowe, wrzucę jeszcze w tym tygodniu dwa - z kosmetykami rosyjskimi do włosów kupionymi w Carrefourze i z zakupami z DDD.

Jeszcze w tym tygodniu opublikuję również projekt denko z mnóstwem pustych opakowań zebranych na przestrzeni kilku miesięcy. Szykujcie się!

Buziaki,
Fifruwajka!

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Sylveco :)
    Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylveco jest the best. Wciąż zapoznaję się z ich ofertą, ale póki co, same złote strzały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...