piątek, 4 grudnia 2015

Zakupy z ostatnich miesięcy cz. 3 - Carrefour, Dzień Darmowej Dostawy

Cześć!

Ostatnio pojawił się u mnie wysyp rosyjskich kosmetyków. Kilka miesięcy temu zaprzyjaźniłam się z szamponem i balsamem Natura Siberica, ale uznałam zamawianie przez internet za mało wygodne rozwiązanie i jakoś więcej już do nich nie wróciłam. Skoro pod nosem mam dostęp do wielu różnych sklepów i marek, to po co kombinować z zamawianiem, kurierami, opłatami za przesyłkę, wizytami na poczcie. Któregoś dnia jednak, podczas zwykłych zakupów w Carrefourze przyciągnęły mój wzrok znajomo wyglądające buteleczki. Okazało się, że w sklepie Carrefour (CH Reduta, Warszawa) dostępne są wybrane kosmetyki do pielęgnacji włosów Natura Siberica i Ecolab. Ceny jednak  były nieco wyższe niż przez internet więc wstrzymałam się z zakupami. Jak się okazuje, było warto, bo ostatnio Carrefour zrobił przecenę tych produktów. W tej chwili kosztują mniej niż w sieci. O ile się orientuję, promocja trwa do końca grudnia (potwierdzę to jeszcze).


Jeśli chodzi o Natura Siberica to postanowiłam wypróbować szampon i odżywkę rokitnikową z linii dodającej objętości. Kupiłam też znany i polubiony już przeze mnie duet: szampon neutralny i balsam do włosów 'Objętość i Nawilżenie. Szampony kosztowały 16.99 a odzywki 15,99 (lub odwrotnie).


Ecolab to dla mnie nowa marka. Wybrałam sobie do wypróbowania: szampon do wrażliwej skóry głowy (10,99 zł), balsamy uspokajający do wrażliwej skóry głowy i regenerujący (ceny balsamów 8,90 -10,90 w zależności od rodzaju), maskę nawilżającą do włosów (14.90), oraz olejek jedwabisty do włosów (13,90).

Jeśli chodzi o Dzień Darmowej Dostawy, to postanowiłam zrobić zakupy w 3 sklepach.


W sklepie internetowym iwos.pl kupiłam nawilżającą maskę z alg Planeta Organica, oraz dwie maseczki Bania Agaffi: maseczkę-lifting tonizującą oraz daurską maseczkę tonizującą. Wszystko poszło bardzo sprawnie i już następnego dnia mogłam cieszyc się paczką. Do mojego malutkiego zamówienia sklep dołączył próbkę szamponu Sylveco. Super!
 

ecospa.pl zamówiłam moje dwa pierwsze hydrolaty. Różanego już używam drugi dzień i nie chcę zapeszyć, ale z tej mąki będzie chleb. Już go uwielbiam! Lawendowy czeka w kolejce, póki co.


Ostatnia przesyłka dotarła ze sklepu ecodrogeria.com.pl

Zamówiłam tam serum Bania Agaffi dla cery poniżej 35 roku życia ' Zatrzymanie Młodości' oraz krem olejek do rąk z olejkiem babassu i cytryna. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do realizacji zamówienia poza jednym szczegółem. Otóż zamiast zamawianego kremu otrzymałam inny, ten, który znalazłam w paczce nazywa się Indonezyjskie Spa Ylang-Ylang i Buriti. Napisałam już do sklepu, zobaczymy jaka będzie ich odpowiedź.

Do paczuszki dołączony był kupon stałego klienta i próbka kremu do twarzy Biolaven - to oczywiście na plus. Krem już znam, ale przyda mi się saszetka na wyjazdy :)

I to już koniec postów zakupowych. Zmieściłam się w trzech i to naprawdę duży sukces, bo obawiałam się, że będzie tego znacznie więcej.

A jak Wasze zakupy z DDD? Jak bardzo uszczuplił się Wasz portfel? Przyznajcie się ;)

Buziaki,
Fifruwajka


2 komentarze:

  1. ojeeej zazdroszcze tych wsyztskich rosyjskich kosmetyków :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkryłam kolejny stacjonarny sklep z nimi w przyzwoitych cenach. One uzależniają. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...