środa, 9 marca 2016

Marki własne Rossmanna - co kupuję i polecam - Enerbio & Bleib Gesund

Cześć,

Enerbio jest jedną z moich ulubionych marek i często jedynym powodem, dla którego do Rossmanna wchodzę. Są takie produkty tej marki, które kupuję ciągle i ciągle. Bardzo lubię też bakalie Bleib Gesund.

Moje stałe punkty na liście zakupów to orzechy i bakalie. Najczęściej wybieram te: orzechy nerkowca, brazylijskie, suszoną żurawinę, suszone morele i śliwki. Mniam!



Ale kupuję też inne produkty spożywcze. Ciągle wracam do pesto - mój mąż nie toleruje żadnego innego gotowego pesto. Jestem uzależniona od octu jabłkowego, który jest naprawdę przepyszny i rządzi w mojej kuchni - jest składnikiem każdego sosu vinaigrette, zakwaszam nim też zupy, dodaję do różnych dań.

Dobry jest również koncentrat pomidorowy, bardzo intensywny, i mleko kokosowe, które nie ma żadnych dodatków, co jest rzadkością. Niestety jest dość drogie, więc udało mi się znaleźć tańszy odpowiednik, ale  wciąż uważam Enerbio za godne uwagi.







Są też świetne soki, niestety drogie, ale w promocji czasem zdarza mi się skusić.

Bardoz lubię także przecier jabłko-mango, który jemy w trakcie grypy żoładkowej albo po zabiegach chirurgicznych w jamie ustnej (temat aktualny, bo w środę miałam usuwaną chirurgicznie zatrzymaną ósemkę), czyli zawsze wtedy gdy zaleca się jedzenie papek.



Jeśli chodzi o słodycze, to ja jestem fanem wafli ryżowych z czekoladą a mąż gustuje w maślanych herbatnikach, które podobno są wyborne.

Kiedyś piekłam też brownie na podstawie Rossmannowskiej mieszanki i było pyszne - polecam! Nadaje się dla osób na diecie bezglutenowej, a nawet może być dla tych na bezmlecznej, jeśli mleko krowie z przepisu zastąpimy roślinnym.

Czasem kupuję też sezamki mężowi.


Z Rossmanna sprawdziłam i polubiłam też miód eukaliptusowy. Ciekawy smak. Kupuję go, kiedy nie mam możliwości zakupu prawdziwego sprawdzonego miodu z lokalnej pasieki.

Mąż uwielbia masło orzechowe -to z Rossmanna jest naprawdę w porządku.



Jak widzicie, dla mnie Rossmann to nie tylko kosmetyki. :) Jedzonko jest przepyszne i naprawdę wysokiej jakości. Wspaniałe są też herbatki, ale o tym już oddzielny post.

Buziaki,
Fifruwajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...