sobota, 5 marca 2016

Marki własne Rossmanna - czego używam i polecam - For Your Beauty

Cześć,

For Your Beauty to linia Rossmannowskich akcesoriów. Znajdziemy tu coś do włosów, do makijażu, do kąpieli. Sporo produktów tej linii używałam i raczej byłam zawsze zadowolona.



Jedne z moich ulubionych akcesoriów For Your Beauty to te do włosów. 

Uwielbiam moją szczotkę z włosiem z dzika i Rossmannowskie gumki do włosów w tych dużych tubach. Nie mają metalowych zacisków więc nie szarpią włosów i są bardzo tanie, mają też ładne, neutralne kolory. Szczotka z kolei, doskonale rozczesuje nawet najgorsze kołtuny. Teraz szczotka ma inne opakowanie, mam nadzieję, że jakość została utrzymana.

W Rossmannie kupuję również wsuwki do włosów. Są tanie i dobrze trzymają włosy.


 Ostatnio kupiłam też gadżet - przyrząd do czyszczenia szczotek, który bardzo mi się spodobał. Pomaga w utrzymaniu szczotek w czystości. Ta moja z dzika kurzy się niemiłosiernie, więc bardzo sobie cenię tego pomocnika.



Jeśli chodzi o pędzle, najbardziej lubię te od Hakuro, odpowiada mi jakość, cena a nawet design. :) Ale mojej mamie sprawiłam zestaw kilku pędzli For Your Beauty z naturalnego włosia i wiem, że jest zadowolona. Dla fanek makijażu mogą nie być wystarczające, ale na początek albo dla kogoś kto nie jest bardzo wymagający to dobra ekonomiczna opcja.



Polecam również rękawiczki ido dłoni i stóp, zwłaszcza w cenach promocyjnych. Sa wykonane z bawełny i bardzo tanie. Raczej nie kupię już innych, choćby ze względu na cenę.


Dobrym rozwiązaniem dla tych, którym przeszkadza włączający w nocy światło mąż albo chłopak, współlokatorka, siostra lub brat :) są opaski na oczy. Dostępne są w dwóch wzorach: klasycznym czarnym i toffi w białe kropeczki. Ja mam ten drugi wariant. Czasem się taka opaska bardzo przydaje.


 Fajne są też niektóre akcesoria kapielowe. Mogę polecić poniższe szczotki/myjki. Na rynku jest tego zatrzęsienie, ale Rossmann wygrywa dostępnością i konkurencyjną ceną.


Są jeszcze dwa gadżety, które chce Wam dziś pokazać, a które mam i lubię.


Uważam, że warta uwagi jest skośna pęseta. Nie kosztuje wiele, a całkiem dobrze mi się sprawdza - mam kilka różnych pęset, a ta jest moją ulubioną. Dobrze chwyta włoski.

Lubię również nowość - silikonową myjkę do twarzy - przyjemnie oczyszcza się nią buzię, zapewnia ona też delikatny masaż i złuszczanie bez podrażnień.

 Jaka jest Wasza opinia na ich temat? Jakie akcesoria For Your Beauty możecie polecić.

Dziękuję za uwagę,
Fifruwajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...